برگزاری ترم تابستان در دانشگاه پیام نور
نوشته شده توسط : sevda

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور ضمن اعلام برگزاری ترم تابستان در این دانشگاه ، از آغاز ثبت نام در اواسط تیر ماه  خبر داد .

مرتضی محسنی ، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ، درباره آخرین تصمیمات دانشگاه پیام نور برای برگزاری ترم تابستان گفت : بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده ترم تابستان در دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد . دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند از تاریخ ۱۶ تیر لغایت ۲۳ تیر نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند .

محسنی در ادامه اظهار کرد: ترم تابستان به صورت در دانشگاه پیام نور کاملا مجازی برگزار خواهد شد. دانشجویانی که متقاضی مهمان در این دانشگاه هستند می‌توانند از ۱۷ تیر به مراکز مورد نظر مراجعه کنند.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ادامه داد : کلاس‌های ترم تابستانی از ۲۴ تیر لغایت ۲۴ مرداد ۹۹ بوده و هر دانشجو تنها می‌تواند ۸ واحد درسی را انتخاب کند . او درباره فراهم شدن امکان حذف و اضافه در ترم تابستان نیز گفت: در این ترم امکان حذف و اضافه وجود ندارد و امتحانات نیز بر اساس برنامه زمانی اعلام شده از ۲۶ مرداد آغاز و تا ۴ شهریور ادامه دارد.

محسنی درباره شرایط دانشجویانی که در آستانه فارغ التحصیلی قرار دارند ، بیان کرد: دانشجویان دوره کارشناسی که بتوانند در ترم تابستان با برداشتن ۸ واحد فارغ التحصیل شوند، در صورتی که دروس مورد نظرشان در دانشگاه محل تحصیل دانشجو ارائه نشود، می‌توانند برای گذراندن این واحد‌ها به سایر دانشگاه‌های مورد تائید وزارت علوم مراجعه کرده و این واحد‌ها را به صورت مهمان در آن دانشگاه پاس کنند .

منبع : برگزاری ترم تابستان در دانشگاه پیام نور





:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: